• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retourneren & ruilen

Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je kunt het product dan binnen 7 werkdagen aan ons retourneren. Je vindt hier de informatie over het retourneren en ruilen bij SOUL.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wij dienen de retour binnen 7 werkdagen ontvangen te hebben. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Klik hier om te retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden? 

  • Het artikel dient binnen 7 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren
  • De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt 
  • Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour
  • Slips & badkleding mogen niet retour (om hygiënische redenen)  
  • Oorbellen mogen niet retour (om hygiënische redenen)

 

Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat moet ik doen?
Helaas kunnen wij deze producten die niet aan onze voorwaarden voldoen niet meer retour aannemen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?
Ja natuurlijk! Je mag je bestelling retourneren in de winkel. Stuur een e-mail naar [email protected] Vermeld hierin je ordernummer en dat je de bestelling wilt retourneren in de winkel.  
Let op: via de winkel ontvang je echter niet je geld terug, het terugbetaal proces zal langer duren dan dat je je zending direct naar ons zou versturen.

 

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar [email protected] Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Onze klantenservice onderzoekt graag het probleem en probeert zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.

Ik heb een verkeerd bedrag teruggestort gekregen, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij zullen direct uitzoeken wat er mis is gegaan. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen!

Wat zijn de garantievoorwaarden en het garantietermijn?
SOUL hanteert een garantietermijn tot 30 dagen na ontvangst van het product.

De onderstaande klachten vallen niet binnen de garantie:

  1. Uitzonderlijke slijtage 
  2. Beschadiging door nalatigheid of door het niet houden aan de wasvoorschriften
  3. Batterijen
  4. Water, val of stootslijtage
  5. Verkleuring van sieraden 
  6. Allergische reactie op stoffen en materiaal van sieraden 

 

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, de reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaal

 

Kan ik de customized name bracelet retourneren? 
Een customized armband wordt speciaal voor jou op maat gemaakt, hierdoor is het niet mogelijk deze te retourneren. 

  

Ik heb een allergische reactie gekregen op het materiaal van de bestelde sieraden, kan ik deze retourneren?
Wat vervelend! In verband met hygiëne kunnen wij sieraden helaas niet retour aannemen. SOUL stelt zich niet verantwoordelijk voor eventuele allergische reacties op de bestelde sieraden.

 

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander artikel. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen voor een andere maat van hetzelfde artikel .Het artikel wordt gratis opgestuurd zolang het uit voorraad leverbaar is. Wil je toch graag een ander artikel ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het artikel dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.